Uke 44

Uvant søndag morgen: spiste frokost halv 8… Hva kan jeg si? Jeg våknet.

Studier

Jobber hardt med oblig 4 i virksomhetens økonomi, den har frist i morgen. Jeg nærmer meg halvferdig, og har utrolig masse igjen. Yikes! Utrolig hva jeg klarer noen ganger med tidspress, så skal gjøre mitt beste 🙂

Fysisk aktivitet

Gått til og fra bussen tre av dagene denne uka. Gjorde styrkeøvelser mandag og tirsdag, og gikk lang tur på torsdagen. Så sier meg fornøyd med denne ukes innsats.

Økonomi

Regnskapet et tilnærmet oppdatert, og jeg har begynt å fundere på hvordan jeg skal dele inn nedbetalinger av ulike lån.

Håndarbeider

Dette var sokkene jeg gjorde ferdig forrige uke. Har startet å strikke på nok et sokkepar (som om jeg ikke har nok ullsokker…)

Mål for neste uke

Ta buss til og fra jobb hver dag, og lese mens jeg sitter på bussen 🙂 Styrkeøvelser tre dager neste uke. Måke snø?

Se resten av forelesningsstreamene i faget grunnleggende regnskap, har ikke så mange igjen 🙂

#studier #ukemål #planlegging

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg