Fredagen…

Jeg sov lenger enn jeg hadde tenkt i dag, så stresse som en tulling for å rekke jobben. Jeg rakk jobben med et nødskrik (og spise nøtter på jobben som frokost, ikke bra nok, men bedre enn ingenting). Resten av dagen på jobb gikk greit.

Etter jobb var det å kjøre til Tønsberg for å møte ei venninne og kolleagen hennes for først å spise, så på kino. Vi så Doctor Strange, den var verdt å bruke penger på syns jeg. Likte filmen veldig godt, men jeg gjør stort sett det med Marvel-filmer. Som alltid med Marvel-filmer var det en liten snutt etter slutten på filmen. Så gikk omtrent fire av fem ut av salen. Vi som kjenner til Marvel-universet og deres filmer satt igjen for at rulleteksten skulle bli ferdig. Når det gjelder dette er det ofte veldig tydelig hvem som vet om det og hvem som ikke gjør det. Etter rulleteksten på Marvel-filmer er det alltid en ekstra scene som gir en liten teaser om hva som kommer til å komme i neste film. Ofte har de en sammenheng med den filmen en nettopp har sett.

Med andre ord: en super slutt på dagen! 🙂

#fredagsfølelsen #fredagskino #film #kino

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg