Siste oppgaven

Nå skal jeg jobbe med siste oppgaven som skal inn før eksamen (så lenge jeg får godkjent på oppgaven jeg leverte forrige uke). Det er en stor oppgave den jeg har nå. På den annen side, jeg syns alle oppgave i faget virksomhetens økonomi har vært store oppgaver, så sånn sett burde jeg forventet det…

Min første reaksjon på denne oppgaven var å åpne excel-arket, kjøre makroene, se så vidt på oppgaven før jeg fikk panikk og lukket arket og ikke gjorde noe den kvelden. Skal ikke påstå at det var den smarteste og mest strategiske måten å gjøre det på. Likevel, jeg tok mot til meg og så på oppgaven, noe er lignende det vi har gjort i tidligere oppgaver, noe føles nytt. Så det er noe jeg kan, noe jeg har vært borti som jeg er usikker på, og noe jeg lurer veldig på. Oppgaven har frist på mandag, så det er ikke vanskelig å gjette seg til hva jeg i hovedsak kommer til å sitte og gjøre i helga.

Først skal jeg se ferdig streamene i faget, så skal jeg gjøre oppgaven. Når jeg blir ferdig med oppgaven og får levert den, da skal jeg endelig få tid til å sette meg ned å faktisk lese pensum. Skulle virkelig ønske jeg hadde hatt tid til det samtidig som jeg jobbet med oppgavene, har på følelsen av at de kanskje ville vært noe lettere da?

#studentliv #deltidsstudent #studier #oppgave #oppgaveskriving

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg