Uke 43

Jeg kommer stadig lenger i boka jeg leser fordi jeg nå har startet å ta buss til og fra jobb 🙂

Husk å still klokka (for de som har duppeditter som ikke gjør det av seg selv, som PC’er og mobiler) i dag.

Studier

Oblig 2 i grunnleggende regnskap er blitt godkjent, og oblig 3 ble levert denne uka, så der venter jeg på dommen. Lånte med en ekstra bok fra jobb fordi jeg ikke forsto alle forklaringene i pensumboka, den boka ble et smart valg!

Fysisk aktivitet

Denne uka har jeg også gått til og fra busstoppet, og jeg fikk gått en liten tur på torsdag morgen før jobb 🙂 Har gjort et par styrkeøvelser denne uka til og med!

Økonomi

Regnskapet et tilnærmet oppdatert, og jeg har begynt å fundere på hvordan jeg skal dele inn nedbetalinger av ulike lån.

Håndarbeider

Ferdig med sokkene 🙂

Mål for neste uke

Gå tur torsdag og søndag.

Se forelesningsstreamer. Gjøre oblig 4 i virksomhetens økonomi.

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg