Uke 42

Jeg har kjøpt busskort og startet å ta bussen denne uka, med varierende hell. Det å stenge et busstopp på grunn av veiarbeider – helt ok. Det som ikke var greit var når varslingen var fjernet fra alle steder og flere med meg trodde bussen hadde startet å gå fra busstoppet igjen, og en tilfeldig forbipasserende måtte informere. Var ganske sint faktisk, fordi den dagen hadde gått tidligere fra jobb for å rekke en buss, og måtte vente i omtrent 45 minutter på en buss som teoretisk sett skal gå hver halvtime – lurer fremdeles på hvor den første bussen ble av… Ellers i uka har det vært helt greit å ta buss. Tog også, det tok jeg når jeg skulle til Drammen på Ungdomsbokgildet i forbindelse med jobb. På fredagen kjørte jeg til jobb da jeg skulle rett til Tønsberg og spille rollespill etter jobb. Rollespill er en veldig nerdete ting som er utrolig gøy 🙂

Ellers har jeg fri denne helga, noe som er helt fantastisk etter tre uker hvor jeg har vært på hver dag. Dermed endte jeg med å gjøre ingenting i går, noe som nok ikke var helt det smarteste valget på grunn av skoleoppgave, men jeg følte jeg trengte det. Noen gang (helst ofte) er det viktig å høre på kroppen. Er den sliten? Ta en liten pause så du får hentet deg litt inn igjen.

Studier

Oblig 2 i grunnleggende regnskap ble levert på nytt da den bare var på god vei, men har foreløpig ikke fått svar på den nye versjonen.

Fysisk aktivitet

Har gått til og fra busstoppet og butikken et par ganger.

Økonomi

Har endelig vært flink og ført inn kvitteringer i regnskapet mitt, så nå er det oppdatert 🙂

Håndarbeider

Nesten ferdig med sokkene, må bare feste trådene 🙂

Mål for neste uke

Gå en kort tur på lørdagen.

Gjøre og levere oblig 3 i grunnleggende regnskap. Se forelesningsstreamer.

Hvordan har din uke vært?

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg