Endelig…

Endelig har jeg fått levert inn den redigerte versjonen av den obligatoriske oppgaven jeg ikke fikk helt godkjent på første forsøk… Håper jeg får den godkjent nå.

De siste ukene har livet gått veldig fort med mye å gjøre, så har ikke fått studert så mye som jeg burde. Det er sånt som skjer som kanskje ikke burde skje. 

I dag blir det å starte med neste oppgave. Den har frist om en uke. Heldigvis skal jeg ikke jobbe til helgen dermed blir denne helgen dedikert til studier (igjen). Det har jeg ikke noe imot. Jeg er en nerd som liker å lære og skrive oppgaver, skulle bare ønske jeg hadde bedre tid til det.

#student #studier #studentliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg