Uke 41

Denne uka har bestått av møter, jobb og litt hygge. Jeg er valgt ut som en av delegatene fra Vestfold til å delta på ekstraordinært landsmøte for fagforeningen jeg er med i. Grunnen til det møtet er spørsmålet om vi skal bytte hovedorganisasjon; fra YS til Unio. Torsdag var en super dag. Først fikk jeg gjort mye av det jeg hadde tenkt til på jobb – det gir alltid godfølelse. Jeg gikk noe tidligere fra jobb fordi jeg skulle møte ei venninne, først fikk vi ordna så jeg (endelig) fikk bytta batteri i klokka mi, så spiste vi på et sted som heter Kismat. Der har de alltid hyggelig betjening og supergod mat. Kvelden ble avsluttet med film (Mad Max: Fury road) 🙂

Studier

Oblig 3 i virksomhetens økonomi ble levert og godkjent i løpet av uka 🙂

Oblig 2 i grunnleggende regnskap ble levert – ikke godkjent, men på god vei. Denne må dermed jobbes hardt med et par dager så jeg rekker siste fristen for godkjenning.

Fysisk aktivitet

Dansetime på onsdagen 🙂

Økonomi

Lønning inn – penger overført til regningskonto = fremdeles penger på konto 🙂

Håndarbeider

Har ikke kommet noe lenger på sokkene enn forrige uke… Er ferdig med den ene i paret, og er kommet på god vei med den andre sokken.

Mål for neste uke

Dansetime! og litt styrkeøvelser i løpet av uka?

Få oblig 2 i grunnleggende regnskap godkjent. Starte jobbingen med oblig 3 i grunnleggende regnskap. Komme ajour med forelesningsstreamene og lese litt pensum?

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg