Uke 40

Denne uken har ikke vært den beste for meg, men også vært helt super. Hvordan kan den være to ting på en gang? Det skal jeg fortelle deg: Hodepine med tilhørende kvalme gjorde at jeg holdt meg hjemme et par dager. Fredagskvelden var derimot en super kveld: bryllupsfeiring for et vennepar av meg. De er herlige og fantastiske mennesker, og kvelden var helt i deres ånd 🙂

Lørdag og søndag har jeg vært i Hamar… studiehelg. Det å stå opp på lørdag morgen og sette meg i bilen rett over halv 7 om morgenen for å rekke opp til Hamar i tide, var ikke det enkleste. Fikk ikke mange timer med søvn den natta for å si det sånn… Er uansett glad for at jeg dro opp, lærte masse nyttig som jeg tar med meg videre i studiene 🙂

Studier

Har fått sett en del forelesningsstreamer, så er nesten ajour med det. Pensum derimot… ikke helt der jeg burde være enda. Har jobbet hardt med oblig 3 i virksomhetens økonomi og oblig 2 i grunnleggende regnskap. Føler stadig at det er mye jeg ikke skjønner, men på den annen side er det masse som jeg også forstår nå. Helga i Hamar har vært opplysende, og arbeidssom.

Fysisk aktivitet

Ingen dansetime grunnet høstferie. Heller ingen gåturer grunnet hodepine, og det samme med styrkeøvelser.

Økonomi

Har betalt enda litt ekstra på boliglånet mitt, alltid gøy å se at det minsker.

Håndarbeider

Nå går det endelig fremover med sokkene jeg strikker. Er ferdig med den ene i paret, og er kommet på god vei med den andre sokken.

Mål for neste uke

En styrkeøvelse hver dag, gåturene kommer jeg ikke til å ha tid til. Dansetimen derimot – den skal jeg på!

Når det gjelder studiene er målet å få levert de to obligatoriske oppgavene og komme helt ajour med forelesningsstreamene. Kanskje jeg også rekker å lese litt pensum denne uka?

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg