Trøtt.no…

Bryllup i går + studiedag i dag = trøtt meg på skolen! 

Bryllupet i går hyggelig og godt og veldig de to som giftet seg ☺ Jeg var blant de som dro tidligst, men var likevel ikke i sengs før halv to om natta. Når jeg da måtte stå opp kl 6 for å rekke kjøreturen opp til Hamar så jeg var sikker på å rekke skolen, betyr det lite søvn og veldig trøtt meg…

Nå er skoledagen over, men det er fremdeles mye studier igjen å jobbe med i dag. Først blir det en liten pause med middag og familie før jeg gyver løs på studiene igjen. Kanskje jeg også får mamma til å hjelpe meg litt? 🙂

#bryllup #studier #studentliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg