Uke 39

Denne uka har vært en sosial uke for meg 🙂 Kom meg endelig på dansetimen igjen på onsdagen, hadde besøk av jentene på torsdag for “symøte” (også kalt skravlekveld), og lesesirkel på fredag. Har selvfølgelig vært på jobb, og lørdagen ble brukt til studier.

Studier

I løpet av uka fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått godkjent og bestått på alle de obligatoriske oppgavene jeg har levert så langt. Alle tre er dermed godkjent – det var godfølelse!

Jeg ligger nå så langt etter med pensumlesing og det å se på forelesningsstreamene at jeg ikke vil si hvor langt etter jeg er… Jobber med oppgave to i grunnleggende regnskap og oppgave tre i virksomhetens økonomi.

Fysisk aktivitet

Gikk til jobb på tirsdag på grunn av flatt hjul på bilen. Var på dansetime på onsdag.

Økonomi

Har tenkt en del på dette denne uka, og siden jeg bruker mye excel-ark på skoleoppgavene er jeg nå mye mer vant til å bruke det. Dermed har jeg nå laget et system for sparing – men det gjelder først for neste år. Tidlig ute med det i alle fall 🙂

Mål for neste uke

Målet for den fysiske aktiviteten har jeg fremdeles ikke nådd, men jeg prøver meg igjen… En gåtur på minst 20 minutter og en styrkeøvelse hver dag. (ingen dansetime på grunn av høstferie)

For studiene er det to obligatoriske oppgaver som skal inn; en i hvert fag. (masse pensumlesing, se på streamer osv.)

Har du gått tur denne uka?

#studier #ukemål

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg