Helgekos

Før jeg kunne kose meg med fri fra jobben denne helgen (og benytte muligheten til å studere), måtte jeg stå opp tidlig for å dra på jobb. Det er noe med det å stå opp nesten samtidig med sola, en helt egen stemning.

Før jeg rakk å dra på jobb, ble det lyst.

Mye av helgen skal brukes til studier, men det blir også tid til lesesirkel med jentene (noen av de samme og noen andre enn de i går), gåtur med ei venninne og en tur til foreldrene så jeg kan både få middag og hjelp med studier.

Håper alle har en fin start på helga, husk at uansett hva du gjør er det viktig å ta pauser 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg