Jentene :)

Det å få tid til alt en ønsker er ikke alltid like lett. Likevel klarte jeg å få samlet fem av jentene i kveld.

Det ble en hyggelig kveld med masse skravling og latter. Vi snakket om masse forskjellig, og siden vi ikke alltid får tid til å se hverandre så ofte, er det ekstra hyggelig de gangene det skjer 🙂

Strikketøyet som ligger på hjørnet av bordet er de sokkene jeg nå har jobbet på i over en måned og jeg er fremdeles ikke ferdig med første sokk. Sånn går det når jeg vil gjøre alt i tillegg til jobb og skole. Nå er det bare litt rydding før jeg går og legger meg, vi skulle alle tross alt på jobb i morgen…

#hygge #jentene

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg