Bilen – igjen…

Det er bare to uker siden bilen var på verkstedet og ble fikset, det ble ikke så dyrt som jeg trodde 🙂

Derfor tenkte jeg at det ikke kom til å være noen problemer med bilen med det første. Jeg tok feil. Når jeg skulle kjøre hjem fra jobb i går kveld, så jeg det. Det høyre bakdekket var flatt… Med lys olabukse og vissheten om at jeg aldri har klart å skifte dekk uten å bli ganske møkkete, var det likevel et lite lyspunkt. Kollegaen min kjørte meg hjem 🙂 Ulempen nå er at bilen står på jobb, og jeg får ikke skiftet dekk før i kveld når det er plass i garasjen der den står.

Jeg har heldigvis skiftet dekk mange ganger før, så det burde ikke være noe problem. Det jeg ikke liker er å kjøre med det lille reservedekket (det er jo ikke plass til ordentlige dekk som reservedekk i nyere biler –  helt tåpelig etter min mening!). Forhåpentligvis får jeg ordnet med nytt dekk i morgen.

I dag har jeg dermed valget mellom enten å ta buss til jobb, eller så kan jeg benytte muligheten å gå til jobb. Siden det er fint vær tror jeg faktisk at jeg skal velge det siste alternativet 🙂

#bil #dekk #bildekk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg