Godkjent

Jeg er ikke vant til å få tilbakemelding på oppgaver før innleveringsfristen har gått ut… Denne gangen har jeg fått det, jeg fikk godkjent første oblig i faget grunnleggende regnskap. Det som gjorde meg litt stolt av meg selv var kommentaren som fulgte med: Strålende!

Tenk det, jeg fikk et supert ord som tilbakemelding – med utropstegn! Det er viktig å kunne klare å føle seg stolt av noe en har gjennomført og gjort bra.

Så en del av meg føler at jeg ikke trenger å gjøre noe mer i dag…

Likevel – jeg har en oppgave som skal leveres senest mandag, så jeg kan jo jobbe litt med den – det burde gå fint (selv om den er stor og vanskelig). Det er viktig å tro på seg selv, og starte ting med troen på at dette kan en klare, at dette kommer til å gå bra.

#studier #oppgave #godkjent

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg