Fredagsshopping

I dag sluttet jeg tidligere på jobb, noe som var veldig greit siden jeg hadde noen ærender jeg skulle gjøre. Det var ikke planlagt å gå innom Norli, ei heller var det planlagt at jeg skulle kjøpe puslespill. Likevel gjorde jeg det. “Unnskyldningen” for dette kjøpet var at jeg ikke hadde noe lignende fra før av 🙂

Jeg gleder meg til kunne se hva de står på de ulike bokryggene – noe kan jeg se på esken, mens andre ting er så smått at det er vanskelig å lese.

Andre ting av dagens shopping var planlagt. I den ene delen av stua har jeg litt planter, men i den enden av stua hvor jeg faktisk sitter er det veldig lite grønne planeter. Siden jeg liker grønne planter ville jeg gjøre noe med det. Derfor dro jeg på Plantasjen for å kjøpe en litt større grønn plante å ha i et hjørne.

Den store grønne planta er en fredslilje. Siden jeg ikke hadde noen potteskjuler til den måtte jeg jo kjøpe det også. Den lille ildtoppen og rosa var rett og slett for skjønne til å gå forbi, så jeg kjøpte likegodt de to også 🙂

Spørsmålet blir jo nå for plantene: hvor lenge kommer de til å overleve? Jeg er nemlig ikke alltid best på å huske å vanne plantene…

Klarer du å holde liv i planter om du har det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg