Jobbtur

Årets første  (og siste?) utenlandstur var med mange kollegaer til Aarhus. Vi dro for å se på biblioteket, som var vel verdt turen 🙂 Det var stort, fint og luftig.

Bortsett fra det ble det tid til å kikke litt rundt på byen og shoppe litt. Jeg startet shoppingen allerede på båten ned ved å kjøpe meg en softshelljakke, lilla, myk og vannavstøtende.

Jeg hadde selvfølgelig med meg en bok å lese, men siden jeg leste ut boka på vei ned  (den var mer lettlest enn jeg trodde), “måtte” jeg kjøpe meg en bok også…

Jeg klarte å få vondt i halsen natt til lørdag, så mye av turen følte jeg meg en smule redusert 🙁

Siden jeg har vært på tur har det ikke blitt noe skolearbeid i helga, så nå føler jeg meg på etterskudd…

#jobb #studietur #vondhals #shopping

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg