Uka som gikk

Denne uka har det ikke skjedd så mye spesielt. Pappa var her en dag og vi lagde ny platting utenfor døra mi (den gamle var, vel, ingen kommentar…). Mens jeg klipte litt busker og ordna litt i hagen lagde pappa også gulv til 2. etasje i boden – så nå har jeg mer lagringsplass der 🙂

Eller satt jeg stille i starten av uka på grunn av en irriterende og vond fot. Dette medførte masse lesing:

Jeg vet det er en massiv mengde med bøker, jeg har faktisk startet på enda to til!

Likevel har jeg rukket å rydde litt og bake litt (horn) og lage gode middager (blant annet hjemmelagd pizza 🙂 ) Dessuten har jeg såvidt startet å bla i pensumbøkene mine 🙂

Håper alle har hatt en fin uke!

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg