Innevær…

Dagen i dag startet med grå skyer, men opphold. Derfor fortet jeg meg å sykle til butikken. Det er ikke langt, men likevel begynte det å duskregne når jeg var nesten framme.Hjem fra butikken derimot var det mer regn, og olabukser og regn passer ikke godt sammen… En tekopp, stearinlys og litt lesing gjør derimot livet bedre.

Jeg gjorde ferdig min versjon av Bullet Journal for skolen, men mangler litt om hvilket pensum som må være lest til hvilke forelesning, så der får jeg bare vente i spenning. Ellers er jeg ikke helt i humør til å gjøre så mye i dag, verden er grå… (jeg mener været). Har visst det lenge, men prøver stadig å fortrenge det: været har stor påvirkning på hva jeg har lyst til/orker/gidder å gjøre.

Ellers kan jeg igjen spise hjemmebakte horn fordi jeg bakte i går. Det tar litt tid, men det er mest fordi deigen må stå og heve. Jeg tenker at det er verdt det; dessuten kan jeg gjøre andre ting mens deigen hever. Så nå er skrivepulten min helt klar for at jeg skal begynne å studere 🙂

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg