Planlegging

Jeg har nå fått tilgang til Fronter (læringsplatformen på skolen) og har begynt å se på hvordan jeg skal legge opp pensumlesing. Den siste tiden har jeg også sett mange videoer på Youtube om Bullet Journal, og har funnet ut at jeg vil gjøre min egen variant av den til skolen.

Min variant gir meg oversikt over uka på den ene siden og hva jeg må gjøre av skoleting på andre siden. Jeg har også lagt inn at “neste uke” for skolen, så jeg har en ide hva som venter meg neste uke også. Foreløpig er det bare lagt ut fremdriftsplan i det ene faget – med tanke på at skolen ikke starter før fredag 26. august, så er det veldig forståelig. På ukesiden er det mange små bokser – disse tilsvarer en halvtimes studering hver. For at det skal bli tydelig når jeg har vært “flink jente”, kommer jeg til å fylle inn med farge i boksene hver gang jeg har brukt en halv time 🙂

Nå er det bare knappe to uker igjen til jeg starter!

Kjersti

#planlegging #skole

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg