Snekkerarbeid

I formiddag kom faren min en tur; og så var det snekkerarbeid. Han gjorde mesteparten, men jeg fikk assistere litt. Jeg skrudde i en del skruer og hentet og gav han ting når han spurte etter det. Når han ikke ville ha hjelp klipte jeg litt hekk. Så har fått gjort en god del i dag. Det ble også tid til at vi (les: faren min) lagde 2. etasje i uteboden min. Den er smal og hadde ikke best lagringsplass, så nå gleder jeg meg til å rydde til opp i 2. etasjen ting som jeg ikke bruker til stadighet.

Snekkerarbeid tar tid, så det er egentlig det eneste jeg har gjort i dag. Nå er det tid for å lage litt middag og så lese litt etterpå 🙂

Kjersti

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg