Stillesitting

I går satt jeg stille omtrent hele dagen. Grunnen til det var fordi når jeg var i Oslo i helgen fikk jeg plutselig vondt i foten, sånn typ – jeg kan bare gå litt av gangen fordi det er vondt. Hvorfor og hvordan det har skjedd er et mysterium jeg ikke finner ut av. Det har føltes litt som den har en rar gnisse/knirkefølelse. Det er irriterende, ubehagelig og siden jeg er meg – litt fascinerende, det er heldigvis bedre i dag 🙂

I tillegg til å lese ut disse bøkene (hadde startet på to av dem før), så startet jeg på enda en bok. Den håper jeg å få lest ut i dag. Oslo-turen i helga gjorde at jeg brukte litt penger, så det er nå ført inn i regnskapet mitt. Dessuten strikket jeg litt mer på et par sokker jeg har startet på.

Resten av dagen i dag blir nok brukt til lesing, en gåtur til butikken (spent på foten her :p ) og litt rydding.

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg