Uka som gikk

Tenkte å gjøre det til en fast greie å ha ukas oppsummering på søndag, så det passer fint at første gang jeg gjør det er det på en mandag 🙂

Uka som gikk var min første ferieuke – jeg gjorde kun ting jeg følte for og dermed har jeg gjort tilnærmet ingenting av det som er på “to-do”-listen min for ferien. Jeg leste ikke så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre, så satser på at det blir bedre denne uka. Jeg hadde besøk av foreldrene og mormoren min, de fikk lunsj – jeg fikk gressklipperen til mormor (testet den ut etter at de var dratt – den funker bra og det går mye raskere). I helgen som var besøkte jeg ei venninne i Oslo. På fredagen var det kake, skravling og champagne (!). (Kan noen fortelle meg hvordan jeg får dette bildet riktig vei?)

På lørdagen var det shopping og bursdagsfeiring, og innflytningsfest for ei venninna mi deler leilighet med.

Jeg kjøpte tre par sko (som om jeg ikke har nok sko fra før av…) og et tyllskjørt. Tyllskjørtet kjøpte jeg fordi har jeg noen 50-tallskjoler som trenger litt ekstra under. Det ble kjøpt på Manillusion, og jeg skulle gjerne kjøpt så mange kjoler der – so pretty! Ellers var ikke shoppingturen det helt store fordi det regna hele tiden og da liker jeg meg best inne…

Denne uka satser jeg på å få gjort en del av det jeg burde, og selvfølgelig lese litt.

Kjersti

#shopping #champagne #sko #hverdagsliv

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg