Bursdagsgave

Jeg er den som ofte spør om jeg kan være med å spleise på bursdagsgaver fordi jeg føler ofte at jeg ikke er så god til å finne noe jeg vet den andre personen vil like. De to siste lørdagene har jeg feiret bursdagen til to venninner, og begge gangene var de fornøyde med gavene. Kanskje jeg er blitt flinkere? (eller har jeg vært flink før også, jeg har bare ikke stolt på meg selv?) Uansett, ny helg, ny venninne med bursdagsfeiring. Hun sa hun ønsket seg noe jeg hadde heklet så det er det hun skal få.

På dette bildet har jeg ikke rukket å stryke løperen enda, men skal få gjort det før jeg gir den bort. (den er dessuten rullet i enden her, så du ser egentlig bare halvparten…) Jeg håper hun blir fornøyd! Jeg liker å gi bort ting jeg har heklet eller strikket – men bare til de som faktisk setter pris på det. For det første ser jeg ikke noe poeng å gi noe til noen som ikke blir glad for det; for det andre så tar det tid å lage slike ting… Jeg husker ikke hvor lang tid jeg brukte på denne, men det tok tid. På den annen side – dette er noe jeg liker å bruke tid på 🙂

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg