Baking og besøk

Det er så lenge siden jeg har bakt at jeg ikke kan huske forrige gang… Jeg liker å bake så hvorfor jeg ikke gjør det oftere er et mysterium. Dagens bakst ble horn.


Noe av grunnen til at jeg bakte i dag var fordi jeg fikk besøk av mamma, pappa og mormor til lunsj. Siden mormor har solgt huset og flyttet i leilighet, har hun måttet kvitte seg med noen ting på grunn av plass. Kjekt for meg for jeg har dermed fått en gressklipper – denne går på bensin og ikke på min styrke som den jeg hadde fra før.

Jeg måtte ha opplæring i hvordan den brukes for jeg har ikke brukt den typen gressklipper på omtrent ti år… Dette kommer til å gjøre at det å klippe gresset kommer til å ta mye kortere tid. Da får jeg mer tid til å klippe buskene og hekkene jeg har. Jeg kommer uansett til å bruke tid i hagen.

Kjersti

#baking #besøk #hage

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg