Semesteravgift

Dette er nok første gang jeg har blitt fornøyd for å få mail om at nå er det kommet en regning jeg må betale… I dag kom endelig mailen fra skolen hvor det står om betaling av semesteravgift og registrering som student. Det første jeg gjorde var selvfølgelig å gå rett i nettbanken og betale; kr 665 er semesteravgiften i høst. Nå må jeg vente 3-5 dager og så kan jeg registrere meg som student og godkjenne utdanningsplanen. Da først kommer jeg til å få tilgang til Fronter som er læringsportalen skolen bruker.

Ellers i dag har jeg ryddet litt på skrivepulten jeg har tenkt å sitte og jobbe med skolen ved. Der var det utrolig mye rot, og jeg er ikke helt ferdig med å rydde… Jeg gleder meg til jeg har ryddet ferdig (tar bare litt av gangen – jeg har tross alt sommerferie) og kan begynne å planlegge pensumlesingen litt mer 🙂

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg