Stearinlys…

Jeg kjøpte et par nye stearinlys her om dagen fordi jeg likte fargen på dem. Når jeg skulle legge dem vekk i dag fant jeg ut at jeg skulle se gjennom det jeg hadde. Jeg har visst en del stearinlys…

I sommerhalvåret er det sjeldent jeg tenner lys fordi jeg syns det synes for lite, det er jo allerede lyst. Om høsten og vinteren derimot, da elsker jeg å tenne lys (når jeg husker det).

Jeg har en tendens til å kjøpe lys på salg; det er jo ikke som om de går ut på dato. Likevel tror jeg at jeg faktisk skal sette meg et mål: i løpet av vinteren skal jeg bruke opp mesteparten av lysene.

Bruker du mye stearinlys?

Kjersti

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg