To-do liste til ferien

Jeg elsker lister og ferie – selv om jeg gjerne skulle gjort de fleste av tingene på denne listen utenom ferien. Likevel blir det i ferien jeg gjør denne typen ting, for det er da jeg har tid til det.

  • Male ferdig dørkarmene på soverommet og badet
  • Male gulvlistene i gangen (fra mørk brun til hvitt… – det blir noen strøk for å si det sånn)
  • Grunne og male rekkverket på verandaen
  • Vaske kjøkkenskap og skuffer
  • Håndvask av ullsokker
  • Feste tråder på ferdige håndarbeider
  • Montere et sengeteppe jeg har heklet
  • Rive filler av gammelt sengetøy og diverse så det kan brukes til å veve filleryer med
  • Plante om planter (de fleste trenger mer jord, noen trenger større potter)
  • Klippe busker og kjøre det på fyllinga
  • Vaske og støvsuge bilen
  • Rydde kottet
  • Rydde papirer på kontoret
  • Rydde og sortere (og kvitte meg med noe?) sko, klesskap og kommode
  • Lufte og banke tepper
  • Tørke støv
  • Vaske kjøleskapet
  • Ta aske ut av vedovnen (dette burde nok vært gjort i våres, men bedre sent enn aldri)
  • Vaske vinduer

I tillegg til denne lista som ble mye lenger enn jeg trodde vil jeg jo slappe av; sitte i sola og lese, være sammen med venner og gå tur – det er tross alt ferie…

Jeg er faktisk usikker på hvordan jeg skal rekke over alt som står på lista (forslag tas imot med takk 🙂 )

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg