Myk start

Som vanlig starter jeg sent på jobb på mandager – jeg liker den myke starten på uka. For meg er denne uka litt lenger enn enkelte andre uker fordi jeg jobber på lørdag. Den myke starten på jobbuka gjør at jeg ofte enten går tur eller gjør noe i hagen på mandags morgen. I dag har jeg bestemt meg for at oppgaven før jobb blir å klippe grasset. Det høres ikke så mye ut, men grassklipperen min er en sånn trommelsak jeg må dytte – så det er faktisk litt jobb med det. Ikke alle dager jeg føler meg klar for det, mens andre dager liker jeg det faktisk godt – i dag virker til å være en bra dag.

Jeg ble ferdig med sokkene i går og er kjempefornøyd. Både farge og passform er helt perfekt, og de er så myke! Følelsen av å gjøre ferdig sånne prosjekter er veldig god, så kanskje jeg skal prøve å gjøre ferdig noen flere prosjekter snart og ikke bare starte på nye?

Uansett, nå er det bare to dager igjen til jeg får vite om jeg kommer inn…. stadig flere sommerfugler i magen…

Kjersti

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg