Soloppgang

Noen ganger våkner jeg i løpet av natta, og dette var en av de gangene. Jeg kikket ut vinduet, også gikk jeg og hentet telefon for å ta et bildet av himmelen fordi den bare var helt nydelig. Det kommer ikke helt fram av bildet, men bildet gir i alle fall en liten indikasjon på hvor utrolig en soloppgang ser ut.

Jeg tenkte at en sånn soloppgang ville gi bra vær, men det er veldig overskyet og jeg får dermed ikke sitti ute i sola og spist frokost.

På ettermiddagen i dag skal jeg til ei venninne og spise middag, er ikke så ofte jeg ser henne, så gleder meg til det. Alltid godt å få skravla litt med henne.

Nedtellingen fortsetter, og nå er det fire dager igjen til jeg får vite om jeg kommer inn på skolen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg