Ny blogg!

Første (korte) innlegget på ny blogg – spennende med nye ting.

For tiden har jeg nedtelling til når Samordna opptak gir beskjed om skoleplasser (6 dager igjen). Jeg har nemlig søkt på bedriftsøkonomi. Det har jeg gjort til tross for at jeg har en fulltidsjobb, men siden jeg liker å lære nye ting (og slite meg selv ut utfordre meg selv), venter jeg nå da i spenning på om jeg kommer inn…

Jeg håper jo selvfølgelig at jeg kommer inn, men jeg lurer jo også litt på hva jeg gjør mot meg selv.

Denne bloggen kommer til å være stedet hvor jeg snakker om ting som interesserer meg og fascinerer meg. Det blir hverdager (det er tross alt flest av dem), det blir penger, det blir hus og hage, det blir hobbyer og bøker og alt som faller meg inn. Etterhvert kan det være at det blir bilder her også – jeg må bare få tatt noen bilder som er verdt å vise frem.

Kjersti

google1f083e4cada1c74d.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg