Gårsdagens kjærlighetserklæring [strikkegenser – dag for dag]

I går var det Valentines eller Alle hjerters dag eller hva det nå enn kalles. Med tanke på at jeg er singel/enslig/alene (nok en gang: kall det hva du vil), så er det i alle fall en type kjærlighet jeg ikke fikk i går.

Likevel, en trenger ikke nødvendigvis alltid aldri for å gi en selv kjærlighet – en kan gi kjærlighet til seg selv. Tross alt er det en fordel (tenker jeg i alle fall) å like seg selv og gjøre hyggelige ting for seg selv.

Så i går gav jeg meg en kjærlighetserklæring: jeg festet resten av trådene og sydde sammen både under armene og rundt halskanten på strikkegenseren jeg har jobbet med i mange uker. Med andre ord: gårsdagens kjærlighetserklæring til meg selv var å fullføre genseren. Dermed har jeg nå bare en post på programmet for å kunne bruke genseren: skylle den opp!

Riktignok er det en jobb som vil ta et par dager for når en skyller opp en hjemmestrikket ullgenser så tar det litt tid for den å tørke.

Gav du deg selv en ekstra kjærlighetserklæring i går?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg