Litt dårlig avslutning på helgen…

Selv om det bare er søndag formiddag vil jeg påstå at min helg ikke avsluttes best, men satser likevel på at det blir bedre ut over dagen. Jeg er blitt forkjøla og jeg klager når jeg er forkjøla… Det startet på fredag; i går våknet jeg opp med vondt i høyre side på halsen (ja, kun på en side – hva var greia med det lissom?) og i natt sov jeg ikke godt – blir ikke god søvn av å hoste og harke opp slim. Ble det for grafisk? Jeg mener – det fleste har vært forkjøla en eller flere ganger og vet hvordan det er – det er kjipt og det er begrenset hva en får gjort med det.

Slappe av, passe på at en er varm nok (bortsett fra at jeg holdt på å smelte en stund i går?), og at en drikker (og spiser) nok. Te med masse honning i er det jeg regner som “mirakelkur” – om noen andre har flere gode tips tar jeg de imot med takk!

På den lyse siden (alle saker har tross alt mer enn en side) så har jeg kost meg med å pusle litt og å strikke en del. Jeg er glad jeg har hobbyer jeg kan gjøre selv om jeg har lite energi (eller mye energi – da blir det ofte også turgåing i skogen). Så selv med noe negativt finnes det også positive ting – i dag hadde jeg ikke hatt lyst til å gå tur uansett fordi det regner litt, så jeg ville uansett vært inne og strikket 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg spiser Curamed, råmelktabletter med c og d vitaminer i, hvis jeg BEGYNNE å kjenne det kribler litt, for da forsvinner det igjen. Kanskje for sent for deg nå 🙁

      1. Curamed – jeg visste det var noe jeg glemte! Takk for påminnelsen (og ja, du har nok rett i at det er litt for sent nå, men da kanskje jeg husker på det til neste gang 😊 ). *skriver Curamed på handlelisten*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg