Kjøpestopp opphevet?

I løpet av det siste året har jeg hatt kjøpestopp på garn.

Eller, det er nesten riktig – jeg kjøpte garn til tre spesifikke objekter i våres når det var salg.

To av tingene har jeg strikket ferdig: et ullpledd og en ullshorts. Ullshortsen har jeg brukt flere ganger og er veldig fornøyd, men har lyst til å strikke flere og da vil jeg prøve å få til et par endringer for å få den enda bedre tilpasset meg.

Den tredje tingen jeg kjøpte garn til har jeg foreløpig ikke startet på, men det satser jeg på at skjer snart.

Nå som det nærmer seg jul og jeg har brukt opp mye av garnet (i alle fall det jeg har tilgjengelig) gikk jeg ikke på en smell. Så kjøpestoppen gjelder fremdeles, men enkelte ting er greit å kjøpe fordi det trengs. Hadde det bare vært fordi jeg hadde skikkelig lyst på det, så kunne jeg ventet lenger.

For eksempel bruker jeg ullsokker hele tiden og jeg har flere par ferdigstrikkede ullsokker. Høres ikke så dumt ut bortsett fra at mesteparten av det jeg eier er pakket i esker siden jeg midlertidig bor hos mine foreldre mens jeg leter etter bolig. Så ullsokker er også pakket i esker…

Dermed kjøpte jeg litt ullgarn for å strikke ullsokker. Dette garnet har jeg ikke testet før, men satser på at det er bra. Utfordrigen var jo da at jeg ikke var sikker på hvor mange nøster jeg hadde behov for…så jeg kjøpte fire nøster og satser på at det er mer enn nok 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg