Kameraet fanger ikke fargen og glattstrikk

Etter å ha startet på prosjekt genser, trodd at den ble for liten, og så endret mening om at første utgangspunkt blir nok riktig likevel, er jeg nå på glattstrikken allerede.

Å se på noe mens jeg strikker glattstrikk er enkelt, så enkelt at det går fort å strikke. At jeg i tillegg strikker med et noe tykkere garn (Karisma) enn jeg er vant til, på pinner som er tykkere enn jeg er vant til (4 mm) har nok mye å si…

Nøste en  har jeg flydd forbi, og er nå godt i gang med nøste to. Genseren strikkes nedenfra og opp og jeg føler at jeg har god fart på bolen (eller for- og bakstykket som det står i mønsteret).

Selve genseren er helt enkel – uten mønster. Jeg tenkte å strikke kabler på armene, men jeg har slått fra meg tanken fordi jeg har innsett at jeg liker ensfargede gensere uten mønster.

Fargen er en klar grønnfarge som jeg ikke helt klarer å fange i riktig nyanse når jeg tar bildet av prosjektet (og aner heller ikke hvordan jeg skal få det til, så det får bli som det blir).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg