Jakten på Huset: Letingen

Å lete etter Huset er på mange måter ganske enkelt – jeg sjekker boliger til salgs på Finn.no hver dag. Å finne akkurat det jeg ønsker derimot (noen ønsker er nevnt her), er ikke like enkelt.

Det er mange parameter jeg forholder meg til. Hvor i landet ønsker jeg å bo? Hvor stort skal huset være? Hvor stor hage ønsker jeg? Hvor mye er jeg villig til å gi?

Så selve letingen er ganske enkel, men resultatene har foreløpig latt vente på seg. Greit nok; jeg er ikke kjent for å gi meg, så letingen vil fortsette.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg