I fin flyt mot slutten

Ikke slutten av livet, men slutten av strikkingen på babyteppet altså.

På den annen side – har du sett nyhetene i det siste? Det er litt som om deler av verden er på vei mot slutten, riktignok ikke så veldig fin flyt, men…

Jeg klarer nemlig ikke å la være å sjekke nyheten selv om jeg vet det hovedsaklig er død og fordervelse i ulikt monn. Derfor er jeg glad jeg kan strikke – det er en hyggelig hobby. At den ene tingen jeg strikker for øyeblikket også kan bli en hjelp for andre er en hyggelig bi-effekt.

Så, babyteppe, jeg er nå på syvende nøste – som vil være det siste nøste. Strikkingen har vært i fin flyt hele tiden, så nå er jeg snart på slutten – etter at jeg får festet alle trådene… Med tanke på hvor mange tråder det er å feste håper jeg det også vil foregå i fin flyt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg