Hyggelig overraskelse på døra!

Om du ikke har fått det med deg: jeg hadde bursdag i går – og jeg elsker blomster, å gro noe grønt, garn, strikking og en haug med andre ting.

At jeg ikke alltid har plass til alle plantene mine er tidvis en utfordring, så noen ganger har jeg gitt bort grønne planter og et par av dem har jeg solgt.

Grønne planter er forholdsvis enkelt å holde liv i (burde sikkert vanne de jeg har når jeg tenker meg om – tror ikke de har fått vann på et par uker…). Blomster derimot – de sliter jeg mye mer med. Blomsterbuketter har jeg for lite erfaring med til å kunne si noe spesifikt om.

Nå kan jeg bruke en uke eller to (hvor lenge vet jeg jo foreløpig ikke) på å se hvor lenge jeg kan holde liv i tulipaner. Det kom nemlig en bukett med tulipaner på døra mi i går – mine tidligere kollegaer (jeg ble nedbemannet for en måned siden og kan dermed ikke si kollegaene mine lenger) husket på bursdagen min! Snakk om å bli overrasket – på en utrolig hyggelig måte!

Siden jeg har begrenset med store blomstervaser måtte buketten deles i to ulike vaser – helt greit for da kan jeg flytte de litt rundt for å lyse opp to steder istedefor ett. Så det eneste jeg egentlig er litt usikker på er hvor lenge de vil vare 🙂

4 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått dag. Greit å gratulere dagen derpå når en vet at den det gjelder har overlevd traumet med å bli et år eldre, haha.. Neida, jeg prøvde å huske gratulere i går da jeg fikk med meg forleden at du hadde dag i går. Dessverre er jeg så vant til at Facebook påminner meg om bursdager, så derfor glemte jeg. Men anyways, HURRA for DEG!! 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg