Høyere utdanning eller livets skole?

Hva valgte du i første runde og ville du valgt annerledes nå?

Her tror jeg at jeg tar en Ole Brum – ja takk, begge deler. Jeg tror at høyere utdanning kan gi mye innsikt fordi en kan diskutere lærdommen lærere og professorer ønsker å videreføre med sine medstudenter. På den annen side er det mye som kan læres ved livets skole en ikke ville fått i høyere utdanning. Selv valgte jeg først litt av livets skole og så høyere utdanning. Nå som jeg snart ikke lenger har jobb grunnet nedskjæringer på arbeidsplassen er jeg litt usikker på hva jeg skal velge som veien videre – være litt Ole Brum og si ja takk begge deler en gang til kanskje, bare sammensatt på en annen måte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg