Gardinbehov på soverommet…

Selv om jeg ikke har morgensola inn på soverommet, er det ganske så lyst uten gardiner.

Å pakke ut tar tid, så selv klær er jeg ikke ferdig med. Bagger, kofferter og poser står strødd utover på soverommet. I stua er det esker i hopetall. Så å finne gardiner er et prosjekt jeg foreløpig ikke har fullført for å si det sånn.

Jeg er ganske sikker på at jeg har to alternativer: sorte med sort mønster og hvite med sort strekmønster. Hvilke jeg skal velge er jeg usikker på, men først må jeg finne de. Kanskje jeg hadde sovet noe lenger på morgenen på den måten?

For de dagene jeg har bodd her så langt har jeg våknet like før klokka seks om morgenen. På den annen side – jeg har i noen år nå innsett at jeg liker å våkne så tidlig på dagen (i alle fall om jeg våkner av meg selv og ikke vekkeklokka…).

Det har vært kjølig i natt; gradestokken har vært nede på 4,7 grader, men nå skinner sola fra en skyfri himmel (i alle fall så langt jeg kan se) så satser på god varme i dag. Både dagen i dag og dagene fremover vil bringe det samme: pakke ut og hagearbeid (første prosjekt er en pallekarm) 🌱

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg