Enda mer Bunny-flax!

Flax-lodd er tydeligvis en glede som bare fortsetter å gi. Etter en gøy påske på bloggen til Bunny var jeg en av de heldige vinnerene av et flax-lodd – og et herlig strykemerke! Jeg skrapte og vant – hele kr 25 så da var det jo nok til en nytt lodd. Lodd to ble skrapt og hva så jeg? Jo, lodd nummer to endte også med gevinst – kr 25 den gangen også. Når jeg så byttet i det i nok et nytt lodd, lodd nummer tre var spenningen like stor. Enda mer flax – lodd nummer tre gav også gevinst – kr 25 den gangen også. Så på vei hjem fra jobb byttet jeg det loddet også inn i et nytt lodd. Lodd nummer fire i rekken… hva ser jeg komme frem når jeg skraper? Vel, jeg følte jeg fikk betalt for innsatsen denne gangen også – hele kr 50 ble resultatet på det loddet.

Hvordan jeg har klart å treffe på loddene er jeg litt usikker på – tror det har noe med flax å gjøre…Jeg har dessuten byttet inn lodd på ulike butikker hver gang, så jeg er spent på hvor jeg skal bytte inn dette loddet. Tenker jeg satser hele beløpet – da blir det to lodd neste gang. Ønsk meg lykke til? Kanskje flax kan bidra til at jeg kan kjøpe hus? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg