Det er viktig med nok prosjekter på pinnene?

I går nevnte jeg at jeg har startet på min tredje genser, men jeg liker variasjon… Så jeg har flere prosjekter på pinnene (ikke fysisk de samme pinnene selvfølgelig). Et av de andre prosjektene jeg har er et lite håndkle jeg strikker på. Jeg kjøpte egentlig garnet fordi jeg ville hekle røde juleservietter, men når garnet kom i posten innså jeg at det ikke var så rødt som jeg trodde. I stede for å styre med å sende det tilbake bestemte jeg meg for å heller lage noe annet. Det er faktisk noe av grunnen til at jeg sjeldent bestiller ting på nettet – om det ikke skulle være helt som jeg tenkte ville jeg jo måtte sende det tilbake – og det føles veldig unødvendig.

Tre nøster av garnet safran fra drops (i farge nummer 19) har dermed fått et endret mål. Det blir et lite håndkle, en klut og en (kanskje to?) liten sminkefjernerpad (en liten strikket firkant jeg bruker for å fjerne sminken fra ansiktet om kvelden). Jeg testet å hekle pads, men de ble fort veldig stive. Etter å ha innsett at det kunne ha noe med heklingen å gjøre testet jeg å strikke en – så utrolig mye mykere! Så da er det valget jeg har gjort – strikke fremfor å hekle servietter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg