Den siste rest av ullgarn skal bort

I fire måneder nå har jeg hatt et slankeprosjekt med ullgarn på gang. Det startet faktisk 1. januar så det er på med et skift for jeg er lei av å se på det samme garnet i bokhyllen min.

Noe jeg ikke tenkte på når jeg startet var at når en har et slankekprosjekt kan det være greit å vite startvekten…så 25. februar skjedde første innveiing. Hvor mye garn jeg faktisk brukte mellom de to datoene vet jeg ikke.

Heldigvis lærer jeg, så 1. april hadde jeg andre innveiing av ullgarnet mitt.

Dagens innveiing har ikke skjedd foreløpig, men det kommer. Grunnen er enkel – dagens innveiing er en dobbel veiing: ullgarnet skal veies ut av bokhyllen og bomullsgarnet skal veies inn.

Når jeg så tilbake på bildet av hvor mye garn det var 1. januar må jeg si meg godt fornøyd for nå er det mye mindre i hyllen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg