Dag ni av prosjektteppet

Større prosjekter tar tid, uavhengig av hva slags prosjekter det er. For eksempel studerer jeg på deltid, det tar tid – flere semester faktisk. Jeg ble ferdig med (og besto) første semester, og nå er jeg på andre semester. Totalt sett er det fire semester og jeg satser på å bestå alle eksamner (selvfølgelig; hvorfor skulle jeg ellers gjøre det?).

Et annet større prosjekt begynte jeg på nyttårsaften. Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å starte til 1. januar, men jeg klarte ikke holde meg. Så da ble det til at prosjektstarten på et heklet bomullsteppe ble fremskyndet. Dette er et prosjekt jeg ikke har noen tidslinje for, men enn så lenge går det raskt fremover. Å gjøre det raskt og bli fort ferdig er ikke poenget i det hele tatt – spesielt ikke siden det skal bli et sommerteppe…

Allerede har jeg startet på 6. fargeblokk. Hver blokk består av åtte rader og bruker ikke opp et helt nøste (jeg ville være sikker på at jeg hadde nok). Når jeg tok tiden på en av radene, tok det meg omtrent 40 minutter på en rad – så jeg har allerede brukt mange timer.

Timene som brukes er om kvelden, når jeg er ferdig med studier og det å se etter jobb og hus. Kosetimer før leggetid 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg