Det gikk ikke helt som planlagt…

Nysgjerrigheten tok meg og jeg sjekket om (og hva) jeg skrev om på bloggen for akkurat et år siden. Det var et halvveis nyttårsforsett – som jeg har helt glemt bort.

Kommer jeg til å lage meg nyttårsforsett i år? Nope, jeg gir opp sånne greier (har sagt det før også, men hører tydeligvis ikke alltid på meg selv).

Dagen i dag har vært en behagelig dag. Kanskje litt pussig med tanke på hvor mye snø som er kommet – hvertfall nok til over kneene mine… Det ble mye måking for å si det sånn. Heldigvis gjorde jeg ikke alt alene. For øyeblikket bor jeg hos mine foreldre, men de hadde vært hos et vennepar og feiret nyttårsaften og kom ikke hjem før på ettermiddagen.

Lykken er nemlig gode naboer! På formiddagen mens jeg måkte kom det en nabo med en fres bak traktoren og fikset mye av snøen. Siden det blåste en del og det fortsatte å snø, var det på ettermiddagen, en liten stund før mine foreldre kom tilbake, en annen nabo som også kom med traktor og måkte gårdsplassen. Gode naboer er gull – og har de traktor og måkeredskaper i vintertiden burde en sette litt ekstra pris på dem 😊

Endelig fikk jeg startet på puslespillet jeg fikk til jul, og i går kveld startet jeg på nok et håndarbeidsprosjekt – som går overraskende raskt?

Å hekle et bomullsteppe er kanskje ikke det mest brukbare akkurat nå, men det er jo praktisk at det blir klart til sommeren når jeg gleder meg til å bruke det. Allerede nærmer jeg meg slutten på første nøste. Jeg trodde jeg ville bruke lang tid, men nå er jeg ikke helt sikker lenger – den som følger med får se?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg