Alle bitene må på plass

Nå som flyttedagen til nytt hus nærmer seg, er det viktig at alle bitene er på plass.

Adresseendring må også gjøres, og nå er det også endelig i boks 📬

Mye går jo automatisk nå, men jeg tror det likevel er noe mer jeg må endre selv. Om jeg husker alt, det blir spennende å se…

Sommerfuglene i magen har begynt å vokse… Så for å roe meg ned leser jeg bibliotekbøker for harde livet for å bli ferdig før jeg flytter, jeg strikker litt og holder på med ved for mine foreldre. Pakke litt gjør jeg også.

I går regnet det, men det er i alle fall noe sol i dag så jeg kan være ute og øve litt mer på min nye ferdighet.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg