Vel, ikke akkurat…

Det er heldigvis lov å angre seg når en strikker (med mindre det er et veldig pusete garn…jeg mener, har du noen gang prøvd å rekke opp noe som er strikket med et pusete garn??). Denne gangen ville kanskje noen sagt at det var unødvendig å ta opp det jeg har gjort siden planen fremdeles er å strikke akkurat det samme med samme garnet (bare neste gang er planen å faktisk bli ferdig – og ikke rekke det opp…).

Jeg startet nemlig et prosjekt hvor jeg hadde lyst til å lage et mønster til pulsvarmere. Siden jeg aldri har lagd et mønster før føltes oppgaven veldig stor. Akkurat nå om dagen har jeg ikke nok hjernekapasitet til det, så selv om jeg var kommet et godt stykke på vei med strikkingen av den første pulsvarmere – ombestemte jeg meg.

En annen del av grunnen til å rekke opp det jeg hadde gjort var at jeg trenger pinnene når jeg skal strikke armer til genseren jeg holder på med. Har jeg flere strømpepinner i samme størrelsen jeg kunne brukt? Kanskje, men det å gå gjennom alle strikkepinnene mine for å kanskje ikke finne det jeg har behov for var ikke det jeg hadde lyst til – så jeg gjorde kort prosess.

Så det som ser fint ut på bildet under, er nå nøstet sammen igjen til et nøste som ligger klar til bruk. Var kanskje ikke akkurat det jeg tenkte å gjøre på en fredagskveld, men planer endrer seg noen ganger.

Jeg håper du har en fin fredag kveld!

2 kommentarer
      1. Å strikke fletter er noe jeg ganske nylig har lært meg – så en video og ble overrasket hvor enkelt det faktisk var (litt kålete – spesielt før en får det inn i fingrene). Poenget med å strikke (med mindre en strikker for salg?) er ikke å gjøre det fort, men å kose seg mens en gjør det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg