Våren er avlyst, vinteren tok over…

Våknet tidlig i dag – først i 4-tiden (da stod jeg ikke opp for å si det sånn…) – syns jeg kjente igjen lydene fra utsiden, men sovnet igjen. Da jeg våknet igjen litt over seks, tenkte jeg like godt at jeg kunne stå opp og det var da jeg så det: alt det hvite. Verden var blitt hvit i løpet av natten og det var brøytebilen jeg hørte i 4-tiden. Fremdeles er verden hvit: tåke som gjør sikten dårligere, bakken er hvit – det gjør verden lysere, og snøen som ikke daler pent, men som blir blåst fuktig sidelengs og etterhvert lander på bakken. Fritt for å slippe å gå tur ute i dag (noe som egentlig er litt ergelig – nå hadde jeg rukket å gå tur tre dager på rad).

Heldigvis for meg hadde jeg vinterferie i starten av uken, nå er jeg riktignok arbeidsløs – noe som absolutt er mindre heldig, men jeg slipper i det minste ut i dette været. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe… så i dag blir det strikking (som alle andre dager), puslespill og filming – litt vasking også (når jeg blir rik så vil jeg ha vaskehjelp…).

Håper du får en behagelig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg