Var litt opptatt i går…

Vanligvis legger jeg ut en bloggpost hver dag, men i går var jeg opptatt. Etter å ha gått en liten tur i skogen (blir bare små turer om dagen fordi der jeg pleier å gå lengre turer er det så mye is…), ble jeg veldig opptatt. Eller, opphengt er kanskje mer riktig å si?

Det var puslespill på gang. Dette puslespillet har tittelen Cosmos (ja, puslespill har tydeligvis titler). Ulikt andre puslespill jeg har lagt, men som vanlig veldig fornøyelig. Kanten og en del av planetene gikk veldig greit. En del av stjernene og de mørkere delene derimot, de var noe vanskeligere og tok dermed mer tid.

Totalt sett brukte jeg 7 timer og 20 minutter på dette puslespillet. Så som vanlig føler jeg at det var god valuta for pengene! (tror det kostet litt over en hundrelapp – det var på salg)

Kvaliteten var helt greit. Brikkene kunne gjerne hengt enda bedre sammen så det ville vært mulig å flytte større deler samtidig istedefor å måtte flytte sånn fire brikker av gangen. Ikke spør meg hvilke planet som er hvilke for det andre jeg ikke, men jeg likte bildet og jeg kommer til å pusle dette igjen.

Så sånn var min lørdag. Dagen i dag vil nok brukes til å vaske og rydde litt, og kanskje starte på et nytt puslespill?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg