Torden og hjemmelagd pizza

Hjemmelagd pizza på en søndag? Ja, den smakte skikkelig godt!

Jeg ser stort sett på ett eller annet på YouTube mens jeg spiser middag. Ikke i dag.

Når det tordner og lyner pleier jeg alltid å dra ut kontakten til både PC’en og internett. Det gjorde jeg i dag også. Heldigvis har PC’en min strøm for en stund selv uten å være koblet til strømmen (batteri er gull verdt!). Så jeg kunne se en episode av Charmed fordi det har jeg på DVD.

Regnbuen ble jeg sittende og nyte en liten stund, men den forsvant før jeg tenkte at jeg ville ta bilde av den.

Pleier du å dra ut kontakter når det tordner og lyner?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg