Ikke alle ideer er like gode…

I forigårs startet jeg nok et prosjekt. Praktisk fordi jeg liker å holde på med prosjekter. Utfordringene var flere; annet garn, andre pinner, motsatt vei, innså at jeg måtte ha flere masker og dermed ble nødt til å endre mønsteret litt.

Nå som jeg har fått en liten start, ser jeg nok en utfordring. Toppen blir en “tutt” jeg ikke er helt fornøyd med. Kanskje å ha vrangmasker i starten ikke var den beste ideen?

Utgangspunktet var bra, men nå lurer jeg på om ideen med å starte med vrangmasker så tidlig ikke var så god like vel. Må tenke over det og bestemme meg: skal jeg rekke opp mesteparten (alt?) og gjør det om igjen?

På den lyse siden har jeg ikke strikket ferdig og festet trådene som jeg har gjort på de tre forrige tingene jeg lagde (som jeg kommer til å rekke opp på et eller annet punkt)…så sånn sett er det en forbedring. Se ann hvordan det blir mens jeg lager det – da er det mulig å endre kurs før slutten skal ferdigstilles.

Jaja, i dag blir det litt snø – foreløpig usikker på hvor mye det blir, men det er hvitt på garasjetaket i alle fall…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg